私はあなたを愛して

私はあなたを愛して

4.09.2016

Główne bohaterki

Ze wstępu przepraszam wszystkich :( ale Aga zlekceważyła moją pracę i usunęła post nad który ja się więcej na pracowałam niż ona, więc skoro tak... myślę, że nie ma co dodawać ją do opowiadania :( przepraszam, ale takie życie...


°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•
Miyun - Wysoka, miła, szczupła, zabawna zielonooka blondynka .
Jest optymistką. Ma 18 lat i chodzi do 2 liceum. Hyunmin (jej BFF) bardzo lubi ją denerwować i zawstydzać. Miyun lubi jazdę konną i jazdę na fishce. Lubi k-pop a jej biasem jest Jin z BTS. Uczy się języka Koreańskiego. Jest w stu procentach polką ale jej mama, jak i mama Hyunmin fascynowały się Koreą. (jej perspektywę będzie [mam nadzieję] pisała Kwiateczka [lub jak kto woli sama Ola albo jeszcze można Miyun]) :D


Hyunmin - Wysoka, kochana, przyjacielska, zawsze ma uśmiech na twarzy, brązowooka brunetka. 15-sto letnia miłośniczka kotów xD. Kocha śpiewać, tańczyć i rapować. Uczy swoją przyjaciółkę języka Koreańskiego, czasami także lubi się pośmiać jak Miyun łamie sobie język przy wypowiadaniu słów po japońsku, lub chińsku. Jej historia z biasem jest dość skomplikowana (dokładnie jak u mnie xD - Hyunmin ). Jest zawsze strasznie pobudzona, i ma zwariowane pomysły np. Co można zrobić genialnego w Korei i na pewno jak tam będziemy to pobiegniemy "z buta" do dormów swoich biasów<3 hehe.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz